Rabaty od cen detalicznych:

za zakupy powyżej 300 zł brutto rabat wynosi 2%

za zakupy powyżej 600 zł  brutto rabat wynosi 4%

za zakupy powyżej 1000 zł brutto rabat wynosi 6%

za zakupy powyżej 1500 zł brutto rabat wynosi 8%

za zakupy powyżej 2000 zł brutto rabat wynosi 10%

za zakupy powyżej 2500 zł brutto rabat wynosi 12%

Przy zamówieniach krajowych z wpłatą na konto powyżej 180 zł i wagą do 30 kg transport GRATIS

Nasza firma jest jedną z wiodących hurtowni zaopatrujących sklepy ze zdrową żywnością w Krakowie. Na początku 2005 roku rozszerzyliśmy naszą działalność na teren całego kraju wprowadzając sprzedaż wysyłkową za pośrednictwem Internetu. Jesteśmy nastawieni zarówno na sprzedaż detaliczną jak i hurtową.

W naszym sklepie internetowym znajduje się część asortymentu jakim dysponujemy. Dokładamy wszelkich starań, aby opisy produktów były poprawne, jednak nie gwarantujemy, że publikowane informacje nie zawierają błędów. Jednocześnie informujemy, że zaistniałe pomyłki nie mogą stanowić podstawy do jakichkolwiek roszczeń.

Jeżeli nie możesz znaleźć ulubionego produktu zadzwoń i powiedz nam o tym 530 555 575 lub napisz biuro@batom.pl. Czekamy również na sugestie dotyczące sprawdzonych produktów, które chcielibyście zobaczyć w naszym sklepie. 

Odpisujemy na każde pytanie :)




Poniższy regulamin określa zasady funkcjonowania sklepu internetowego będącego własnością firmy 

batom.pl  

31–209 Kraków, ul. Fieldorfa-Nila 17

NIP: 677-101-70-88 




• • •

ZASADY REALIZACJI ZAMÓWIEŃ KRAJOWYCH I OPŁATY ZA TRANSPORT

(informacja dotycząca przesyłek zagranicznych znajduje się w kolejnej części regulaminu)

Istnieją cztery możliwości realizacji zamówienia:

1. gotówka w kasie firmy:

zapłata przy odbiorze zamówionego towaru w siedzibie firmy.

2. za pobraniem:

opłata za zamówione produkty jest przekazywana przy odbiorze paczki kurierowi, dodatkowa opłata za transport pobierana z tego tytułu wynosi: 

0 zł przy zakupach powyżej 199,00 zł,

19 zł przy zakupach pomiędzy 60,00 zł – 199,00 zł,

26 zł przy zakupach poniżej 60,00 zł.

3. z wpłatą na konto:

opłata za zamówione produkty jest przelewana na konto naszej firmy i po odnotowaniu wpłaty przesyłka zostaje wysłana, a dodatkowa opłata za transport pobierana z tego tytułu wynosi: 

0 zł przy zakupach powyżej 199,00 zł,

14 zł przy zakupach pomiędzy 60,00 zł – 199,00 zł,

22 zł przy zakupach poniżej 60,00 zł. 

4. Przelewy24.pl:

płatności online

0 zł przy zakupach powyżej 199,00 zł,

14 zł zakupach pomiędzy 60,00 zł – 199,00 zł,

22 zł przy zakupach poniżej 60,00 zł.

Konsument ma prawo odstąpienia od umowy w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru.

W przypadku wystąpienia konieczność zwrotu środków za transakcję dokonaną przez Zamawiającego kartą płatniczą, sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.

W przypadku płatności kartą termin dostawy liczy się od momentu pozytywnej autoryzacji transakcji.

Przy zamówieniach krajowych z wpłatą na konto powyżej 199 zł i wagą do 30 kg transport GRATIS.

Nr konta, na który należy uiszczać należność:

 33 1140 2017 0000 4302 1297 2981

batom.pl

ul. Fieldorfa-Nila 17

31–209 Kraków



— Przesyłka —

Przesyłka dostarczana jest do klienta w ciągu 3 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia. 

Wszystkie paczki są wysyłane kurierem!!! 

Nasza firma zastrzega sobie prawo do potwierdzenia zamówienia. 

Potwierdzenie zamówienia oznacza telefoniczny lub mailowy kontakt z klientem w celu sprawdzenia autentyczności zamówienia.

Zamówienia złożone od poniedziałku do piątku do godziny 12:00 potwierdzane są tego samego dnia. W przypadku gdy zamówienie wpłynie po godzinie 12:00 będzie potwierdzane w następnym dniu roboczym.

Koszt transportu za zamówiony towar pokrywa klient (z wyjątkiem zamówień z wcześniejszą wpłatą na konto powyżej 180 zł i wagą do 30 kg).

Maksymalna waga przesyłki wynosi 30 kg, paczki o wadze powyżej 30 kg będą nadawane na warunkach specjalnych po konsultacji z naszą firmą.

— Odbiór osobisty —

Zamówienie można odebrać osobiście w Krakowie przy ul. Fieldorfa-Nila 17, unikając tym samym opłat za transport. Plan dojazdu znajduje się w górnym menu w zakładce „lokalizacja”. Jeżeli pragną Państwo zaoszczędzić czas prosimy jednak o wcześniejsze złożenie zamówienia przez Internet zaznaczając opcję : „odbiór osobisty”,  co pozwoli nam przygotować paczkę do odbioru o umówionej porze. Odbiór osobisty zamówionego towaru jest możliwy od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 18:00 i w sobotę od 9:00 do 15:00. 

— Składanie zamówień —

Złożenie zamówienia w sklepie BATOM oznacza akceptację zasad sprzedaży wynikających z regulaminu oraz zobowiązuje Klienta do przestrzegania zawartych w nim zasad.

Zakupu towaru może dokonać każdy, kto ukończył 18 lat i posiada zdolność do czynności prawnych.

Składając zamówienie Kupujący zobowiązani są do podania swoich danych:

– imię i nazwisko,

– adres, pod który należy dostarczyć przesyłkę (miasto, kod pocztowy, ulica, numer lokalu),

– numer telefonu, pod którym będzie można potwierdzić zamówienie,

– adres e-mail.

Pola oznaczone w formularzu zamówienia nazwą: Użytkownik i Hasło są indywidualnym identyfikatorem, który Klient nadaje sobie sam. 

Dzięki temu może on po ponownym wejściu do sklepu zalogować się klikając zakładkę „stały Klient” .

Osoba składająca zamówienie wyraża zgodę na przetwarzanie powyższych danych przez sprzedawcę do celów reklamy i badania rynku z przeznaczeniem wyników na potrzeby polepszenia jakości usług świadczonych przez sprzedawcę.

Zgodnie z ustawą „O ochronie danych osobowych”, Klienci sklepu mają prawo do wglądu w swoje dane, do ich poprawiania oraz wniesienia żądania o zaprzestaniu ich wykorzystywania.

Nieprawidłowo wypełnione formularze zamówienia nie będą rozpatrywane.

Firma batom.pl zastrzega sobie prawo odmowy realizacji zamówień wzbudzających wątpliwości.

Zamówienia można składać poprzez:

– sklep internetowy

– e-mail: sklep@batom.pl

Ceny poszczególnych asortymentów towarów, wskazane w ofercie handlowej, są wyrażone w złotych polskich, zawierają podatek VAT i są obowiązujące dla stron.

Wygląd towarów zamieszczonych w ofercie handlowej może ze względów technicznych nieznacznie odbiegać od rzeczywistego wyglądu towarów.

Ilość produktów oferowanych w sklepie jest zmienna i podlega stałej aktualizacji a firma BATOM zastrzega sobie prawo do wycofania niektórych produktów ze sprzedaży.

W przypadku chwilowego braku towaru zamieszczonego w ofercie i objętego zamówieniem firma BATOM niezwłocznie poinformuje o zaistniałym fakcie Kupującego. Kupujący może w takim przypadku anulować zamówienie lub jeżeli Kupujący wyrazi na to zgodę towar zostanie wymieniony na inny lub pominięty w zamówieniu.

W razie widocznego uszkodzenia przesyłki prosimy o sprawdzenie przy kurierze dostarczonego towaru i spisanie protokołu reklamacyjnego przez kuriera. Prosimy również niezwłocznie powiadomić o tym fakcie sprzedawcę.

Protokół reklamacyjny jest podstawą do wystąpienia do sprzedawcy o zwrot wpłaconych pieniędzy za uszkodzony towar.

Przyjęcie przesyłki przez kupującego bez zastrzeżeń, potwierdzone jego podpisem na liście przewozowym, traktowane będzie jako dostarczenie przesyłki nieuszkodzonej.

W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem obowiązują przepisy kodeksu cywilnego oraz ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny z dnia 31 marca 2000 r. Dz.U. Nr 22 poz. 271.




• • •

ZASADY REALIZACJI PRZESYŁEK ZAGRANICZNYCH

— Przesyłki do krajów UE —

Przesyłki do krajów Unii Europejskie wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej.

Maksymalna waga jednej paczki to 30 kg – cena za taką przesyłkę to 99,00 zł.

Paczkę wysyłamy po zaksięgowaniu na koncie bankowym przelewu za zakupione produkty. 

Nie wysyłamy za granicę przesyłek „za pobraniem”.

— Przesyłki zagraniczne poza UE —

Informujemy iż ze względu na ograniczoną możliwość kontrolowania transportu przesyłek zagranicznych poza granice Unii Europejskiej, towar wysyłamy na ryzyko kupującego, wyłącznie za pośrednictwem Poczty Polskiej. Wysyłając towar pocztą na podany adres nie bierzemy odpowiedzialności za to, czy i kiedy przesyłka dotrze do adresata. 

Ceny za przesyłkę są zgodne z cennikiem Poczty Polskiej. 

Za przesyłkę wraz z kosztami transportu należy wcześniej zapłacić przelewem.

Nie wysyłamy za granicę przesyłek „za pobraniem”. 

http://cennik.poczta-polska.pl/usluga,zagraniczny_paczka_pocztowa.html

Nr konta dla przelewów zagranicznych na który należy uiszczać należność:

 PL 33 1140 2017 0000 4302 1297 2981

BREXPLPWMUL

batom.pl Józef Leśniak

ul. Fieldorfa-Nila 17

31–209 Kraków



• • •

OPIS I SKŁAD PRODUKTÓW

Informujemy, iż firma Batom.pl nie ponosi odpowiedzialności za zmiany wprowadzane przez producentów w składach swoich produktów. Przed spożyciem zakupionego u nas towaru należy zapoznać się z opisem i składem podanym przez producenta na opakowaniu. W przypadku braku zgodności opisu towaru w sklepie z opisem na opakowaniu klient ma prawo do zwrotu zakupionego towaru. 

• • •

INFORMACJE DOTYCZĄCE KORZYSTANIA Z PRAWA ODSTĄPIENIA OD UMOWY (ZWROT)

Zgodnie z aktualnymi przepisami prawnymi, mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.

Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas (BATOM.PL Józef Leśniak, ul. Fieldorfa-Nila 17, 31-209 Kraków) o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną).

Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.

Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie - w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.

Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni.

Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.

Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

• • •

 INFORMACJE DOTYCZĄCE OŚWIADCZENIA O SKORZYSTANIU Z RĘKOJMI PRZEZ KONSUMENTA (REKLAMACJE)

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, ponosimy wobec Państwa odpowiedzialność na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym za wady fizyczne i prawne.

Macie Państwo po wykryciu wady prawo:

  1.     złożyć oświadczenie o żądaniu obniżenia ceny;
  2.     złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy, ale nie wtedy kiedy wada jest nieistotna;
  3.     żądać wymiany rzeczy na wolną od wad;
  4.     żądać usunięcia wady.

 

W ciągu 14 dni ustosunkujemy się do Państwa oświadczenia lub żądania.

Jesteście Państwo zobowiązani dostarczyć rzecz wadliwą na nasz koszt na adres (BATOM.PL Józef Leśniak, ul. Fieldorfa-Nila 17, 31-209 Kraków) a jeżeli dostarczenie rzeczy przez Państwo byłoby nadmiernie utrudnione (np. ze względu na rodzaj rzeczy lub sposób jej zamontowania) obowiązani jesteście udostępnić nam rzecz w miejscu, w którym się znajduje.

Koszty wymiany lub naprawy ponosi firma BATOM.PL Józef Leśniak. 

Odpowiadamy z tytułu rękojmi jeśli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od momentu wydania Państwu rzeczy, a jeżeli przedmiotem sprzedaży była rzecz używana roku od momentu jej wydania. Państwa uprawnienie jest ograniczone w czasie do roku, licząc od dnia stwierdzenia wady jednak nie upływa wcześniej niż przed upływem dwóch lat od momentu wydania Wam rzeczy, a jeżeli przedmiotem sprzedaży była rzecz używana przed upływem roku od momentu wydania Wam rzeczy. Wyjątkiem jest sytuacja kiedy określony przez nas lub producenta termin przydatności rzeczy do użycia kończy się po upływie dwóch lat od momentu wydania Wam rzeczy. Odpowiadamy wtedy z tytułu rękojmi za wady fizyczne tej rzeczy stwierdzone przed upływem tego terminu.

Odpowiedzialność za wady prawne jest w istocie taka sama, a czas na zgłoszenie biegnie od momenty dowiedzenia się o wadzie, a okresy przedawnienia od uprawomocnienia się orzeczenia w sprawie rzeczy dotkniętej wadą prawną.

Zagadnienie rękojmi jest niezwykle złożone i zachęcamy do zapoznania się z Kodeksem cywilnym i stronami UOKiK i organizacji konsumenckich opisujących dokładnie i obrazowa Państwa uprawnienia. Nasz sklep działa w zgodzie z prawem i szanuje prawa konsumentów, więc informacje prawne, które tam znajdziecie będą również miały zastosowanie w zakresie umów
z nami.

Zachęcamy do zadawania wszelkich pytań na adres: zamowienia@batom.pl

• • •

POLITYKA PLIKÓW COOKIES

Strona zdrowazywnosc.com.pl wykorzystuje pliki cookies – informacje zapisywane na urządzeniach końcowych użytkownika.

Strona zdrowazywnosc.com.pl  wykorzystuje pliki cookies w celu realizacji usług i ulepszenia funkcjonalności.

Użytkownik może w każdej chwili wyłączyć w swojej przeglądarce internetowej opcję przyjmowania cookies. Ograniczenie stosowania plików cookies może wpłynąć na funkcjonalność i dostępność  strony internetowej.

Oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych domyślnie dopuszcza umieszczanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Ustawienia te mogą zostać zmienione przez użytkownika.

Brak zmiany tych ustawień oznacza akceptację dla stosowanych tu cookies.

Zmiana warunków przechowywania lub otrzymywania plików cookies jest możliwa poprzez konfigurację ustawień w przeglądarkach internetowych, np.:

w przeglądarce Internet Explorer

w przeglądarce Mozilla Firefox

w przeglądarce Chrome

w przeglądarce Opera

w przeglądarce Safari




Wykorzystywanie jakichkolwiek materiałów zamieszczonych na stronie www.batom.pl przez osoby nie upoważnione do tego przez firmę BATOM.PL jest zabronione!

Śledź nas na Facebooku