Makaron z kiełkami fasoli mung

Poczuj smak i aromat Azji z naszym łatwym przepisem na makaron z kiełkami fasoli mung. To propozycja idealna dla każdego miłośnika dań wegetariańskich!

Czytaj dalej

Kiełki i mikroliście - wszystko, co musisz wiedzieć

Kiełki, czyli kiełkujące nasiona, pomimo swojej niewielkiej wielkości, posiadają imponujący profil odżywczy. Proces kiełkowania jest dobrą metodą naturalnego podwyższenia wartości odżywczej ziaren. Uważa się, że kiełkowanie zwiększa zawartość związków potencjalnie korzystnych dla zdrowia, takich jak: kwasy fenolowe, flawonoidy, glukozynolany, witaminy oraz minerały. 

Czytaj dalej

Herbaty ziołowe i napary

Potencjał ziół w naszej diecie w postaci przypraw czy naparów jest nie do opisania. Napary to nie tylko napoje o intensywnym smaku, ale także źródła zdrowia i relaksu. Proces ekstrakcji substancji z roślinnych składników, zwykle poprzez zalanie gorącą wodą, otwiera przed nami fascynujący świat różnorodnych smaków, aromatów i korzyści zdrowotnych. Warto odkrywać i korzystać z tego co natura ma nam do zaoferowania.

Czytaj dalej

Szybka przekąska z pałeczkami otrębowymi

Spróbuj szybkiej i zdrowej przekąski z pałeczkami otrębowymi - idealna kombinacja smaku i wartości odżywczych dla każdego, kto ceni sobie pożywne i szybkie drugie śniadanie!

Czytaj dalej

Rodzaje herbat

Herbata to jeden z najpopularniejszych napoi na świecie. Oferuje nie tylko wiele korzyści zdrowotnych, ale ma także ogromne znaczenie kulturowe. Każda odmiana herbaty wyróżnia się unikalnym smakiem i aromatem, a także zawartością składników odżywczych. 

Czytaj dalej

Chlebek bananowy z otrębami

Odkryj jak z łatwością wykorzystać dojrzałe banany, tworząc pyszny i zdrowy chlebek bananowy z otrębami - idealny na pożywną przekąskę z korzennym aromatem!

Czytaj dalej

Pudding chia

Przygotuj szybki i zdrowy pudding chia na drugie śniadanie – idealny dla osób na diecie bezglutenowej, bogatoresztkowej i z niskim IG, pełen smaku i błonnika!

Czytaj dalej

Bułeczki niskowęglowodanowe

Odkryj przepis na bułeczki ketogeniczne z babki jajowatej – idealne rozwiązanie dla tych, którzy nie chcą rezygnować z kanapek, jednocześnie dbając o niski poziom węglowodanów w diecie!

Czytaj dalej

Nocny napar z siemienia lnianego

Szukasz naturalnego sposobu na zgagę? Odkryj prosty przepis na nocny napar z siemienia lnianego, który łagodzi dolegliwości i wprowadzi harmonię do układu pokarmowego.

Czytaj dalej

Rola błonnika w diecie

Błonnik to pochodzący z roślin, niezwykle ważny składnik pokarmowy, który pełni kluczową rolę w utrzymaniu zdrowia układu pokarmowego. Dzięki swoim właściwościom, wpływa na prawidłowe funkcjonowanie jelit i poprawia trawienie, a także wspomaga utrzymanie prawidłowego poziomu glukozy i cholesterolu we krwi.

Czytaj dalej
Produkty dodane do schowka
Produkty dodane do porównania