Zasady realizacji zamówień krajowych i opłaty za transport (informacja dotycząca przesyłek zagranicznych znajduje się w końcowej części).
Istnieją 4 możliwości realizacji zamówienia:
1* odbiór osobisty
Po wcześniejszym opłaceniu zamówionego towaru i otrzymaniu potwierdzenia że zamówienie jest spakowane możliwy jest odbiór osobisty w Cianowicach ul. Do Cegielni 6
od poniedziałku do piątki w godzinach do 7.30 do 15.30
lub w
sklepie firmowym w Krakowie ul. Fieldorfa-Nila 17 od poniedziałku do piątku w godzinach od 9 do 17-tej.
2* za pobraniem:
opłata za zamówione produkty jest przekazywana przy odbiorze paczki listonoszowi lub kurierowi a dodatkowa opłata za transport pobierana z tego tytułu wynosi:
3* z wpłatą na konto:
opłata za zamówione produkty jest przelewana na konto naszej firmy i po odnotowaniu wpłaty przesyłka zostaje wysłana, dodatkowa opłata za transport pobierana z tego tytułu wynosi:
Operatorem kart płatniczych jest PayPro SA Agent Rozliczeniowy, ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068.
Przy zamówieniach, o wartości powyżej 199,00 zł i wadze do 30kg transport GRATIS.
Nr konta, na który należy wpłacić należność:
BATOM.PL
Przesyłka dostarczana jest do klienta do klienta w ciągu 2 dni roboczych od momentu potwierdzenia zamówienia. Wszystkie paczki są wysyłane priorytetem! Potwierdzenie zamówienia oznacza telefoniczny lub mailowy kontakt z klientem w celu sprawdzenia autentyczności zamówienia.
Koszt transportu za zamówiony towar pokrywa klient.
Maksymalna waga przesyłki wynosi 30kg, paczki o wadze powyżej 30kg będą nadawane na warunkach specjalnych po konsultacji z naszą firmą.
Można również odebrać zamówienie osobiście: w Cianowicach ul. Do Cegielni 6 oraz w Krakowie przy ul. Fieldorfa Nila 17, unikając opłat za transport. Prosimy o wcześniejsze telefoniczne ustalenie godziny odbioru zamówienia lub oczekiwanie na maila z informacją że zamówienie jest gotowe do odbioru.
Przesyłki do krajów UE
Nie wysyłamy za granicę przesyłek "za pobraniem".
Przesyłki zagraniczne poza UE.
Informujemy iż ze względu na ograniczoną możliwość kontrolowania transportu przesyłek zagranicznych, poza granicę granice Unii Europejskiej towar wysyłamy na ryzyko kupującego, wyłącznie za pośrednictwem Poczty Polskiej.
Wysyłając towar pocztą na podany adres nie bierzemy odpowiedzialności za to czy i kiedy przesyłka dojdzie.
Ceny za przesyłkę są zgodne z cennikiem Poczty Polskiej.
Za przesyłkę wraz z kosztami transportu należy wcześniej zapłacić przelewem.
Nie wysyłamy za granicę przesyłek "za pobraniem".